آذر ۲۹, ۱۴۰۲

مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید صفر علی توحیدی

در راستای کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام صفر علی توحیدی با حضور نوجوانان بسیجی و خادمین شهدا برگزار گردید.

کتاب «آرمان عزیز» منتشر شد

کتاب «آرمان عزیز»؛ روایت‌هایی از زندگی شهیدی که رهبر انقلاب بارها از او تمجید فرمودند منتشر شد. نشر بیست‌وهفت بعثت، روایت‌هایی مستند از زندگی طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی را به قلم مجید محمدولی به رشته تحریر درآورده و منتشر کرده‌است. شهید علی‌وردی، مهرماه سال ۱۴۰۱ توسط منافقین شکنجه و سپس به شهادت رسید‌. رهبر …

کتاب «آرمان عزیز» منتشر شد ادامه مطلب »

مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید داود عیوض

در راستای کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام داود عیوض با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

برگزاری تشیع پیکر شهید گمنام از محل لانه جاسوسی و تدفین در دانشگاه خوارزمی

تشیع پیکر شهید گمنام از محل لانه جاسوسی و تدفین در دانشگاه خوارزمی، ۲۹ آذر با‌حضور دانشجویان و آحاد مردم و مسولین محلی منطقه ۶ و بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام محمد داراب

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام محمد داراب با حضور جانشین قرارگاه منطقه ای محلات اسلامی، شورای محله اسلامی جمالزاده شرقی، بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهیدان سیدناصر عابدی، غلامرضا طوسی، محمد مهدی ابوالقاسمی، غلامرضا ریگزنان و احمد پرونده

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهدای والا مقام سیدناصر عابدی، غلامرضا طوسی، محمد مهدی ابوالقاسمی، غلامرضا ریگزنان و احمد پرونده با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار شد.

برگزاری مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید بهرام ممنونی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام بهرام ممنونی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در مدرسه سعادت

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، یادواره شهدای دانش آموز در مدرسه سعادت باحضور دانش آموزان برگزار گردید.

تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام سید عباس ابن الرسول

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام سید عباس ابن الرسول با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

تکریم و دیدار با خانواده شهید والا مقام محمد حضرتی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام محمد حضرتی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

پیمایش به بالا