آذر ۲۳, ۱۴۰۲

برگزاری ادواره شهدای محله امیرآباد شمالی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، یادواره شهدای محله امیرآباد شمالی با حضور مسئولین محلی، بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

برگزاری جلسه پیگیری مصوبات برنامه های اجلاسیه نهایی و تولیدات هنری کنگره شهدا

در راستای برگزاری کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، جلسه پیگیری مصوبات برنامه های اجلاسیه نهایی و تولیدات هنری کنگره شهدا با حضور دبیران کمیته های مربوطه برگزار گردید.

برگزاری جلسه کمیته شهدای روحانیت پایتخت

در راستای برگزاری کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، کمیته شهدای روحانیت پایتخت با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ و با حضور کلیه اعضاء در محل ساختمان نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ تشکیل جلسه داد.اهم موارد مطرح شده در این جلسه ، تهیه و تدوین چند جلد کتاب با محوریت …

برگزاری جلسه کمیته شهدای روحانیت پایتخت ادامه مطلب »

تکریم و دیدار با خانواده شهید والا مقام گلمرادی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام گلمرادی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

دیدار با خانواده شهدای دانشجو، محمدجواد و وحید صفایی

در راستای کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهدای دانشجوی والا مقام محمدجواد و وحید صفایی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

دیدار با خانواده شهدای والا مقام محمد و سلیمان آقایی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهدای والا مقام محمد و سلیمان آقایی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

برگزاری یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجو و مرضیه دباغ

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجو و بانوی مجاهد، مبارزه و انقلابی، مرضیه دباغ با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

برگزاری یادواره شهدای گمنام در محله ۱۷ شهریور

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت، یادواره شهدای گمنام در محله ۱۷ شهریور با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

کریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام محمد نبی شیخی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام محمد نبی شیخی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

کریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام علیرضا مرادی

در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای پایتخت مراسم تکریم و دیدار از خانواده شهید والا مقام علیرضا مرادی با حضور بسیجیان و خادمین شهدا برگزار گردید.

پیمایش به بالا