شهید محمدعلی بایرامی

شناسه

نام: محمدعلی
نام خانوادگی: بایرامی
نام پدر: مرسل
نام مادر:
تاریخ تولد: ۱۳۷۶/۸/۱۵
محل تولد: تهران
سن: ۲۰ سال
تحصیلات:
وضعیت تاهل:
مسئولیت:
تاریخ شهادت: ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
محل شهادت: تهران
نحوۀ شهادت: فتنه دراویش
مزار:

زندگینامه

شهید محمد علی بایرامی در ۲۱سالگی ۱ سال و ۲۱ روز توفیق خدمت در نیروی انتظامی را داشتند. ۵ سال عضو بسیج فعال بودند. مومن و متدین بودند. از هر لحاظ خدمت گذار به مردم بودند. واقعا در خدمت مردم و خانواده دوست بودند. خیلی مردم دار بودند. خصوصیات بسیار بالایی داشتند از هر لحاظ که شما حساب بکنی. اهل ورزش بودند، تا کمربند مشکی تکواندو رفته بودند. یک سال تیم صبا بازی کردند. شهادتشون روز دوشنبه ساعت ۶ در خیابان پاسداران به دست دراویش بود. رهبر معظم تشریف آورده بودند منزل که بی‌نهایت خوشحال شدیم دستشون درد نکنه. واقعا از بیانات ایشون استفاده کردیم. واقعا خیر و برکت برای ما آورده بودند . الان متشکریم. از سران مملکتی و از رهبر عزیزمون تشکر لازم رو دارم. من خودم ارتشی هستم پایگاه نیروی هوایی قیام قم هستم. چسز بخصوصی از آقا نمی‌خواستم. سلامتی آقا رو خواستارم و پایداری کل کشورمون. نیت من همینه. هم خودم هم پسرم. مادیات برای ما زیاد مهم نیست.

شرح علت شهادت : شب شهادت حضرت فاطمه زهرا در مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ تعدادی از دراویش با تجمع در محله پاسداران تهران و ایجاد آشوب امنیت مردم را مختل نمودند و پرسنل یگان امداد به کمک کلانتری فراخوان شدند. یکی از دروایش با اتوبوس، وحشیانه به سمت مأمورین انتظامی حمله نمود و سه نفر از مأمورین ازجمله شهید بایرامی را به شهادت رساند.

وصیتنامه

امیدوارم در زندگی موفق باشید و همیشه پیرو خط سرخ امام حرکت کنید.در دوره‌ای که باهم گذراندیم همیشه توکل به خدا بوده و بس. خدا همیشه یاد شما خواهد بود و از شما مواظبت خواهد کرد. این مطلب را هیچ‌گاه فراموش نکنید و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.»

تصاویر

برچسب

سایر مطالب

پیمایش به بالا