شهید غلامحسین گودینی

شناسه

نام: غلامحسین
نام خانوادگی: گودینی
نام پدر: ولی
نام مادر: سلطنت
تاریخ تولد: ۱۳۳۳
محل تولد: کرمانشاه، کنگاور، گودین
سن: ۲۹ سال
شغل: راننده کامیون
وضعیت تاهل: متاهل
مسئولیت: معاون گردان حنین ل۲۷
تاریخ شهادت: ۱۳۶۲/۱/۲۳
محل شهادت: فکه
عملیات: والفجر۱
مزار:
سایر اطلاعات: برادر شهید غلامرضا گودینی

زندگینامه

شهید «غلام حسین گودینی» در شهریور ۱۳۳۳ در روستای گودین از توابع شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه چشم به جهان گشود. وی متاهل بود و راننده کامیون که ثبت نام کرد و عازم جبهه شد. وی در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۶۲ با سمت معاون گردان حنین لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در عملیات والفجر ۱ منطقه فکه با فاصله دو روز از برادرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

وصیتنامه

ای انسان قدم برمیداری نفس میزنی، هر کاری که میکنی به یاد خدا باش تا بر خود غالب شوید تا کی باید ندانیم و بر آن که هستیم، اقرار نیاوریم. اگر بخواهید و نخواهید مردن هست. زیرا این خاک باید رفت. این خاک، این خاک، این خاک، آنهایی که این کلمه را میشنوند در سر خاک خود راه بیفتند و صورت خود را روی خاک بگذارند و بگویند خدا، خداوندا و الی العفو بگویند و قلبها را با هم صاف و دیگر پشت سر هم غیبت و تهمت و افترا و دورغ و ….نگویند. از خدا طلب آمرزش برای این بنده نمایید. برای این بندهای که دیر خدا را شناختم. ای بندگان خدا عقلتان را بر دست نفستان ندهید که بیچاره میشوید و دست از همه بکشید بجز خدا.

امیدوارم که ان شاء الله هدفم الله باشد و حرکات و گفتار و اعمالم تنها برای رضای او باشد. من به راه حسین حرکت می کنم که خون پاکش در سرزمین مقدس کربلا برای احیای دین مقدس و برپایی نماز و امر به معروف و نهی از منکر ریخته شد و امروز پس از گذشت قرنها حسین زمان خمینی بت شکن با آوای حسین گونه اش امت مسلمان را به قیام علیه ستم و تجاوز دعوت می کند. و سفارش می کنم به نزدیکان و مادر و برادرانم و همسر و فرزاندم که در عزم استوارشان محکم و پیرو خط این امام بی نظیر باشند و دوست آنان که در خط امام هستند. هیچ گاه به شخصی وابسته نباشند و بی جهت و بدون مطالعه از شخصی نبرند و هر کسی برای اسلام خدمت می کند دوستش و یارش باشید و از هر کس که در جهت شکست اسلام و انقلاب و تضعیف روحانیت مبارزقدم بر می دارد دوری جویید و آن را طرد کنید.

هدف فقط الله باشد و لاغیر. عزیزان تقوی و پرهیز کاری را پیشه کنید. دشمنی و جنگ با آمریکا و اسرائیل و شوروی و کشورهای مرتجع را فراموش نکنید؛ عاقبت این زندگی مرگ است و بار سفر آخرت بستن، ولی بهترین مرگ در منطق حسین ( ع )، مرگ سرخ شهادت است.

به امت قهرمان و شهید پرور ایران سلام می رسانم. برادران! اسلام را محکم نگه دارید چون هر چه شهید دادیم همه اش به خاطر اسلام و دین بوده است و اکنون نیز که حق را شناختیم و مقام رهبری را نیز شناخته ایم،می خواهم بالاترین سرمایه ی خود را که خدا به من هدیه کرده و آن جان بی مقدار و آخرین سرمایه ی من است به او بازگردانم و آن ا در راهش به او هدیه کنم.

تصاویر

برچسب

سایر مطالب

پیمایش به بالا