شهید سید احمد بابایی

شناسه

نام: سیداحمد
نام خانوادگی: بابایی
نام پدر: غلامعلی
نام مادر: فاطمه
تاریخ تولد: ۱۳۳۴/۳/۱۵
محل تولد: تهران / رامند-شال
وضعیت تاهل:
تاریخ شهادت:۱۳۶۱/۲/۲۰
محل شهادت: خرمشهر
عملیات:
مزار: تهران، بهشت زهرا، قطعه۲۶، ردیف۹، شماره۴۳

زندگینامه

شهید احمد بابایی ۱۵ خرداد ۱۳۳۴ در رامند متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا به کمیته های انقلاب اسلامی ملحق شد و پس از آن به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. پیش از تاسیس تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ﷺ)، به عنوان یکی از پاسداران پادگان ولی عصر در جبهه های غرب کشور حضور داشت. احمد بابایی در عملیاتهای بازی دراز و سوسنگرد شرکت کرد و بعد از آن توسط حاج احمد متوسلیان به فرماندهی گردان مالک اشتر نخعی منصوب گردید.

او در عملیات فتح المبین نیز نقش به سزایی داشت. مدت کوتاهی پس از آن در ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ طی عملیات الى بیت المقدس به درجه شهادت نائل آمد.

وصیتنامه

با درود به امام عزیز، خمینی کبیر و با درود بر شهدای راه حق و حقیقت از بزرگ شهید اسلام امام حسین (ع) تا شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای جنگ تحمیلی و با سلام به امت شهید پرور ایران؛

در آخرین فرصتی که برایم باقی مانده میخواهم تا تمامی ضعفی که در خود احساس میکنم برای آخرین بار هر آنچه را توانایی گفتن دارم بر روی کاغذ بیاورم شاید بتوانم یکی از کوچکترین کسانی باشم که از خود سخنی و پیامی بعد از خودشان برجای گذاشته اند. خدایا این بنده ضعیف و ذلیل و گناهکار تو می خواهد که او را ببخشی و بیامرزی و قلم عفو بر اعمال او بکشی؛ خدایا به من توفیق بده که به عهد خود که با تو بسته ام و هربار با تکرار گناهان به آن عمل نکرده ام این بار وفا نمایم و خدایا قسمت می دهم بر محمد (ﷺ) و آل محمد (ﷺ) قبل از اینکه مرا از این دنیا ببری تمامی گناهانم را ببخشی و به من آنقدر توانایی بده تا آخرین نفسی که زنده هستم بنده مخلص تو باشم و در راه تو و برای رضای تو حرکت نمایم. خداوندا عاجزم و بیچاره فقط امید به لطف و کرم و فضل تو دارم؛ خداوندا تو را سپاس که در زمان و عصری زنده هستم که پس از عمری گناه و بیچارگی اکنون تحت لوای حکومت اسلامی زندگی میکنم و حال که دشمنان تو کمر به نابودی اسلام و مسلمین بسته اند در صف مجاهدان راه تو قرار دارم و از نعمت بزرگ شرکت در جنگ حق علیه باطل و اسلام و کفر برخوردارم جنگی که شروع شد تا فریاد حق طلبی امت مسلمان ایران به رهبری امام را خاموش نماید. جنگی که توسط یکی از مزدوران شیطان بزرگ صدام برای تامین منافع ابر قدرتهای جنایتکار حاکم بر جهان کنونی شروع شد تا شاید بتوانند حکومت نوپای جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را شکست دهند و راه را برای استثمار و استعمار مجدد ملت مسلمان ایران هموار نمایند چون میدانند که هر روزی که از عمر این حکومت میگذرد ضربه ای بر پیکر کاخهای ظلم و فساد آنها که بر روی گوشت و پوست و استخوان مستضعفان جهان استوار گشته وارد می شود. و این حکومت میرود که زمینه ساز حکومت جهانی اسلام به امامت امام زمان باشد ولی باید بدانند که دیگر عصر چپاول و غارت و ظلم و فساد تمام شده است.

ای امام، ای خمینی ای که هر لحظه عمرت هزاران برکت و نعمت برای این امت مظلوم بوده ای آنکه به امت اسلامی عزت و آبرو بخشیدی. بدان که نه من بلکه هزاران دیگر در راه تو که همان راه خداست تا زمانی که ظلم و ستم باقی است و تا زمانی که حکومت مهدی () استقرار نیافته از پای نخواهند نشست. ای امام حال که تو لشگریان صدام را که به دستور شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به کشور اسلامی حمله و تجاوز نموده اند لشگر کفر نامیده ای به اطاعت از فرمانت و رضای پروردگارت ما همه به قلب این لشگر خواهیم تاخت تا به او بگوییم که کسی را یارای مقاومت در برابر دستورات الهی نیست.

حال سخنی با امت اسلامی به شما هشدار می دهم که اگر غفلت کنید و از راه خمینی که راه خداست دور شوید خشم خدا را برانگیخته اید؛ پس به هوش باشید.

تصاویر

برچسب

سایر مطالب

پیمایش به بالا